Wednesday, August 17, 2011

high heels? hmmm..

penat gila keje. ramai customer. banyak kerenah. sekarang aku nak cite pasal kasut febret budak-budak zaman sekarang. ko taw dowg suka pakai kasut apa?

HIGH HEELS!

gila kot. umo baru bape tahun dah reti pakai high heels. tak pon kasut yg ada heels sikit. sekolah rendah tuu. adoi! aku memang da pening bila jumpa budak camni. ada yg sampai amek kasut org dewasa semata-mata nak kasut yg ada heels. tak kesah la besa sikit. nak jugak!

"adek,ko tu kecik lagi. kang jatuh terpelecok padam muka." kata aku di dalam hati. kang cakap terus-terang lari pulak customer. haha

kecik-kecik dah pandai. akak yg dah umo 19 tahun ni pon tak reti pakai high heels. takde satu pon high heels kat umah ni. ingat nak beli wedges raya tahun ni. saje je nak jadi tinggi sikit. baru jalan sikit dah nak jatuh. memang ko dah berjaya kalahkan akak laa dek oi.

kan uncle suruh amek je mana-mana kasut. ingat nak amek kasuk ni. hmm..

masa nak masuk matrix dulu kan dia suruh beli kasut pvc. aku pon beli laa kasut yg ada tumit. satu inci je kot. ya allah! terseksa jiwa raga aku pakai kasut tu. saket gila!! tu laa. sume kasut aku flat je selama ni. huhu..

*kowg reti ke pakai high heels?

Shoutbox