Friday, December 28, 2012

kakak baru ^^,

assalamualaikum.

2 minggu lepas abang aku kahwin. percaya tak? tak percaya? aku punn.. hahahaha. rasa macam tak percaya je. macam baru semalam aku kejar dia satu rumah bila dia sakat aku. macam baru semalam je dia menyorok belakang mak bila aku nak pukul dia. macam semalam je.. cepat kan masa berlalu. terlalu cepat. kami dah besar..


ni masa umur aku around 3. comel tak :p
dari kiri: ena,aku
 iman, epah


sekarang semua muka dah lain. semua dah duduk jauh-jauh. ena study kat sarawak. aku kat selangor. iman kat negeri sembilan. epah je yang dah kerja.. kat JB. dan kita dah tentunya susah nak kumpul sama-sama sekali macam dulu. (rasa macam nak nangis pulak)

dan epah dah lalui fasa seterusnya. alam perkahwinan. lepas ni ena pulak ^^, 

okay. aku nak cerita pasal kakak ipar aku la. nama dia sofia. dia cantik. beza umur aku dengan dia 2 tahun je. kakak, welcome to our family. don't be shy okayy. we are family now :)


 before akad nikah

 after akad nikah. hee. ni pic kawan abg aku yg amek. btw cantik kan :)


lepas sah je aku nangis. now u're someone's hubby bro :')


sarung cincin..

 banyak pulak kena sign..


family kak sofia :)

bro, sis, me. find us.. haha

makan beradab



ada banyak lagi pic sebenarnya. tapi uspot sangat lah "laju" jadi silalah faham. konklusinya, sekarang dah ada orang jaga abang aku. haha. 

okaylah. nak study. bubbye. assalamualaikum :))

*minggu lepas aku pergi kenduri kahwin kakak kawan aku --> kenduri kahwin kakak musfirah. balik sekinchan dan jumpa hampir semua kawan aku. nisa, am, muiz, khuzaimah, zahirin, arep, amer, akem, ijat, leha, ana, nisaa, teha, sham. pertemuan yang dirancang dan tak dirancang. sungguh osem kita boleh duduk 1 meja lepak berejam macam dulu lepas 3,4,5, 6 tahun tak jumpa. seriyes aku rindu kat korang semua. okay. next entry pasal ni pas abes exam. heee :p




Shoutbox