Monday, August 1, 2011

hari pertama ramadhan: sahur

hmm,da masuk bulan ramadhan. terasa kejap masa berlalu. lepas habis puasa raya. pastu masuk u. time to study back. then graduate. pastu amek master, phd then keje. [ewah-ewah.. berangan. haha]

ok. harini nak cite pasal adeq aku yang paling bongsu. susah betul nak kejut dia sahur. kene kejut dengan lembut sebab dia tu manja sikit. geram aku ngan budak kecik sorang ni!! ngada-ngada lebih. laki pulak tu. naseb baek aku sayang dia. hahahaha

dipendekkan cite, mak aku punya laa paksa dia makan. memang sampai kembung perut dia. hahaha. kesian dia. lepas sahur dia nak tido balek. aku kacau dia kaw-kaw punya. budak ni kalau dah tido memang tak bole bangun balek. ok. dia tak tido. siap bole g masjid lagi sembahyang subuh.

yang tu da bagus. masalahnya yang tak bole blah lepas balek masjid. ktorang ngah tengok tv.

tiba-tiba..

aku dengar bunyi benda mengunyah! adeq aku tgh makan ayam crispy!

rasa cam nak jerit je! baru 1 jam lebih sahur dia dah berbuka. dala harini hari first.

naseb baek umur dia baru 6 tahun. kalau tak memang aku dah sekeh kepala dia. hahahaha.

mak aku cakap maybe dia lupa harini puasa. huhu. sadis betul adeq aku tu.

oke. tu je nak share.

bubbye n assalamualaikum.

Shoutbox