Saturday, August 6, 2011

band pilihan terbaru-gensekii

aku patahkan ariel kete. sampai skang aku belum ganti lagi. abes jahanam kete tu aku guna. pasni nak g toyota servis betulkan sume. tapi tak de duit. toyota mahal. huhu ='[

oleh kerana itu, tak banyak siaran radio yang aku bole dengar. so, aku layan jela xfm.

tiba-tiba

ada suatu hari tu, time aku g melaka ngan kawan-kawan aku.. aku terdengar satu lagu ni. wah, memang dah terjatuh hati la. tapi tak tahu tajuk lagu tu apa. kan aku kerja skang ni, so malas nak tengok carta xfm semata-mata nak tahu tu lagu sape. tapi akhirnya aku cari jugak.

tajuk lagu tu melankolik dari gensekii..

best gila lagu tu.

selain daripada tu aku suka jugak lagu ceritera-bittersweet n lagu-bedroom sanctuary . best best best~

*tiba-tiba terjatuh hati kembali kpd band indie.

Shoutbox