Friday, August 12, 2011

i am spectacled girl. lalalala

power aku takde la tinggi mana. sikit je. aku just pakai spec bila nak study je. kalau tak pakai spec kejap je bole study. paling lama sejam. pastu da kene tidojap. mata tak tahan. maybe sebab sebelah mata rabun silau then sebelah mata lagi rabun jauh. oleh kerana aku still bole nampak lagi kalau tak pakai spec,so aku memang tak akan pakai kat luar. spec hanya untuk di bilik. huduh gila bila pakai spec. haha. sebenarnya da lama aku pakai spec. since f4 ke f5 camtu la. da lupa. haha. ok. aku baru buat spec baru sebab spec lama da tak nampak.


bingkai full. da macam budak nerd da. aku ni dala selalu dianggap sebagai budak hayat walaupon sebenarnya aku amek acc masa kat matrix. mybe sebab mereka kata muka aku muka innocent. baik je. kiranya muka budak skema la. mereka yang kata. BUKAN AKU! ni bila da pakai spec ni bertambah skema la aku jadinya. haha. nasib baek aku tak amek bingkai tebal. kalau tak.. macam mana la muka aku. haha

ok la. tu je nak share

bubbye n assalamualaikum


Shoutbox