Friday, August 12, 2011

saya suka kad raya!

ingat tak aku pernah cite aku g melaka sampai sesat-sesat tu? aku pena tulis kat entry ni. kan aku g mydin time tu kan. jumpa pulak kad raya padahal time tu belum lagi puasa. haha. xcited punya pasal aku pon beli laa. sesiapa yang bertuah akan mendapat kad raya dari aku. yang pasti dia tu kawan aku yang paling aku sayang. yang laen bukan aku tak sayang. sayang jugak. cuma ongkosnya ngak ada banyak. aku beli sikit je. sape-sape yang tak dapat nanti aku kasi email ok. hehe


tadi sebok tulis time takde customer. baru teringat har ni da puasa yang ke 11. kang kalau send lambat posmen cuti pulak. haha. aku harap sape-sape yang dapat kad ni suka ye.

*terharu sangat sebab ada sorang kawan aku ni happy sangat bila aku cakap aku nak kasi dia kad raya. terasa dihargai. haha. tengs beb!

Shoutbox