Tuesday, April 5, 2011

yeah!! i did it~

maybe korang rasa aku ni agak kebudak-budakan lepas baca entry ni. tapi bagi aku ini sangat bermakna. sekarang kan study week.. so, memang bosan teramat sangat okay kat bilik ni sambil menghadap buku ekonomi. aku pon main la alat permainan rumate aku ni. nak kasi hilang bosan.

mainnya senang je. jadikan benda tu bentuk cubic semula..
sebenarnya dari hari ahad hari tu aku cuba selesaikan benda tu bila dah tak boleh nak baca buku lagi. main benda tu sangat lah best. selagi tak jadi bentuk cubic rasa macam taknak berhenti main. hehe

maybe korang xdpt nk gmbarkn alat permainan tu.
ni picnyer..


ni belom siap lagi taw


sambil dengar lagu adira-ilusi kat radio era aku try lagi selesaikan benda tu. then at the end

jeng jeng jeng




yeah!! i did it. sukanya >.<


abeslaa 1 flour dgr aku jerit.. hahahaha..

the conclusion is...

nak seribu daya taknak seribu dalih. 1 of my rumate kata tak akan boleh punya selesaikan benda tu.
now, i prove it. i can do whatever i want if i really want it!

macam tu juga exam. jangan putus asa walaupun orang lain rasa korang ni memang takde muka nak berjaya pon. jadikan kata-kata mereka tu sebagai pembakar semangat untuk terus maju bukan pematah harapan. please laa.. baru dengar mulut orang dah give up. camne nak berjaya kalau macam tu.

akhir kata.. buat je apa yang korang rasa terbaik dalam hidup korang tuu.. jangan dgr cakap orang lain coz nanti kalau korang ikut cakap dorang pastu korang rasa tak happy ada dorang kesah?? xde kann.. =]


p/s: keadaan meja n katil agak bersepah. hehe.. sila abaikan~

yang benar,
pemilik blog


Shoutbox