Sunday, April 17, 2011

KMJ @ morning

blogger blogging at morning..

taw kenape??
mestilah sbb boring
x kaan nk kaco my rumate tido pulak
kang perang ke 10 berlaku pulak
dala skang ni perang ngan buku lom abes
xpasal2 pening pale t..
hehe

[membebel x suda]

apa yg special kt KMJ pepagi ni??

sebenarnyer xde pape..

huahuahua

cian deh lor baca entry bengong ni..
hahahahahaha



oit,
tunggu dulu..
aku gurau je kowt
xmo tacing2 oke!
hehe


hari ni cuaca sgt la sejuk

no wonder la my fwen pun x suka u

eh, 2 lirik lagu zee avi

sorry..
oke2
xmo maen2 daa..

ayat sebenar:

no wonder la aku kene tarik selimut tido mlm td.
ingat naak tido seploh minit
tibe2 terlajak sampai 2 jam
ni sume ko punyer pasal la selimut!!

[padahal aku yg xmo bgn. salahkan selimut lak. cian la kt ko mut]

berbalik kpd cuaca yg sejuk melampau2 mengalahkan suhu kt kutub selatan [auta je] pagi2 ble aku bgon nk g sembahyang tetibe aku x nampak pape..

bukan bermaksud aku buta ye
tidak sama sekali
absolutely wrong!
tet!

aku cuma x nampak padang kt sebelah blok aku tu je


tapi
aku nampak...






























nampak




















































































































nampak ni je..
































































































































nampak x??


















































































































































xnampak ag ke??













































































































































2la yg aku nampak...























































putih je..

hehe

haha

jangan mara..

sebenarnya kabus yang aku nampak..
ni la pic KMJ di pagi hari...


nampak x tennis court KMJ?? ala.. kt ngan pokok tuu



ni la astaka ktowg.. astaka a.k.a padang


astaka at corner


bangunan tu plak bangunan peperiksaan.. aku pekse kt c2. BP 2.1


tennis court again from 4th floor


again..


t-junction kt sebelah blok F a.k.a al-khawarizmi


sapo pulak lembaga itam tuu??


our library..


astaka again..


astaka n tennis court again..
sepatutnyer ley nampak gunung ledang.
tapi gunung ledang da jd wane putih daa.. hehe




sekian sahaja entry ntok kali ni..
xmo bengang2 ae baca entry aku ni..
hehe..

Shoutbox