Tuesday, April 26, 2011

kerjaaa... kerjaaa.. hari-hari kerjaaaaaaa



kerja?

aku kerja ke?

yup! i'm working rite now..

as a driver..

huahuahua

ada pulak org nak ambil aku kerja. jadi driver pulak tuu..

oke! aku jd driver.

tokey a.k.a majikan a.k.a employer ialah...

jeng jeng jeng...

MY MOM!

huhu~

tuu jela kerja yang aku mampu buat sekarang.

seperti yang kamuu-kamuu semua tahu, saya baru setahun lebih menetap di negeri johor yang tercinta dan indah permai ini. lepas SPM baru pindah. soo.. memang xde kawan laa kat cni.

oOoOpppSsSs..

sory..
SALAH!
TET!

ada la kawan kat cni.

siapakah mereka yang bertuah itu??

my cousin n my siblings~
hehe

selain daripada itu..
ada jugak budak KMJ yg dok dekat-dekat dgn rumah aku ni. tapi aku x tahu mana rumah mereka.

oleh kerana aku baru je pindah rumah..
[ni perpindahan ke-2 selama aku dok kt johor ni]

aku x kenal sgt org2 kat cni. even ni kampung aku.
mau taknya! ble kami-kami balik kampung [ni kes blom pindah dok johor].. memang x kuar g mane2 la. dok je terperap kat rumah nyai tuu. [nyai means nenek]. sekarang ble nyai cakap pasal org kampung aku akan cakap:

"x kenal la nyai"
"x familiar pon muka dye"
"bila dye jadi warga kampung ni?"

amboi cik zahrah! kau tuu yang baru pindah sesuka je ckp bila org tuu jd warga kampung kau!
hehe~

tu la masalah bila jadi katak bawah gelas!
nampak apa yang berlaku kat sekeliling cuma malas je nak ambil port. huhu

sekarang ni tengah pk nak kerja. xnak laa kerja dgn mak ni. xde pengalaman. bosan buat benda yang sama je. x adventure langsung.

now i'm thinking!




where should i go to find a job??

nak kerja kt mana ae??

KFC
7Eleven
Marrybrown

atau..

kat mall jd promoter or cashier??

hmmm.. kalau nak tunggu aku pk ntah-ntah 5 bulan lepas ni pon xde jawapan lagi.

my ex-rumate cik HASYA atau familiar ngan gelaran IKA ajak aku g melancong ke penang.

PENANG??
ada apa je kot?

ada cik ANNE. also my ex-rumate.





masalahnya ongkosnya ngak ada. lagipon mak cm x kasi je. huhu

tulaa salah satu sebab aku nakk kerja!
handphone pon slalu hang.
macam nak mnx ganti je..

waaaa~

KERJAAA.. KERJAAA.. WA MAU KELIJAA OoOoO!!
HALI-HALI WA MAU KELIJAA~


[kalau dapat laa]



Shoutbox