Tuesday, April 19, 2011

ada apa dengan esok??

esok...
20/4/2011


rasanyer cm ad owg sambut bufday esok..
tapi sape ye??
ntah ler..
t sok check kt fb taw ler

esok..
last paper..
PENGURUSAN PERNIAGAAN!
wah,blom abes baca buku ag ni..
tapi cbok ngadap lappy mengalahkaan dak science

wei, hello!!
cik zahrah..
awak 2 da pandai ke??
paper chemistry 2 bulat2 je..
paper awak kene wat esei panjang taw. ad structure ag.. huhu

lex suda.
xmo stress2. t kne strok! haha

oke.
dah!
enough..
xmo cter pasal buku ag!
t stress xpasal2 kne strok!
=]


esok..
ari last kt KOLEJ MATRIKULASI JOHOR sebagai seorang pelajar perakaunan.
mnx2 taun dpn xdela muka aku kt cni.
segan kowt kalau kene repeat.

esok..
ari terakhir dok kt bilik F2.15
ngan cik HASHAFIKA n cik SYAKIRA

yela2..
xlupe gak cik SYAZA

kenangan bersama cik ANNE ag laa xley lupa.
huahuahua..
miss u la nyah!
kalau ad masa ktowg g penang ae..

esok..
ari terakhir aku jd dak praktikum a9

a9??
kecoh kowt dak praktikum ni.
weyh kowg!!
ingat ag x masa mula2 dulu.
klas kte paling kecoh!
sume owg pandang.
hahahahahahahaha

esok..
aku ley balek umah!!
da xyah g balek mtrix..
da xyah pening sape naak amek aku masa ari jumaat
da xyah pk sape naak anta aku balek mtrx ble ari ahad
da xyah serabut naak pk naak drive sndiri ke x ble abg aku cm xmo anta aku.
tp dye anta gak.

hehehehe..


esok..
daa bole pk naak keje ke naak dok umah je..
naak besakan badan ke naak tanam anggur..
naak jd driver ke naak keje kt KFC
naak melancong ke naak blaja..
naak..
macam2 naak..
t aleh2 sume x jadi..

hahahaha

kite hanya merancang tp allah yg tentukan..


sebenarnya tulis panjang2 ni sebab naak ckp ni jer..

kowg..
aku taw aku bukan manusia yg sempurna
banyak buat salah n silap
aku naak kowg taw
aku happy sbb ada ramai kawan..
cm kowg..
walaupon kadang2 kita gado.
tapi..
ingat..
kita pena ketawa same2..


please forgive all my mistakes..
i'll miss uolls





MY CLASSMATE
A9





our mentor
MADAM HARNITA HARIS


annual dinner



bbq






MY ROOMATE
F2.15










Shoutbox