Wednesday, April 27, 2011

peenaaaat laaaa!!

bila kita study pernah x cakap camni??

"bila aku nak abes study ni?"
"buku,buku,buku!! muak aku tengok kau!"
"asyik-asyik homework! when i can back to my home?"
"dah jam otak aku pk jawapan soalan ni! roti ngan jam xde ke? lapa laa"


oke!
bila buat homework pastuu xtaw jawapannya mesti aku laparr!

lepas tuu mula laa..

LAPAR.. LAPAR.. LAAAPAAARRRRR!!

my ex-rumate n ana taw cter selanjutnya..

now..
watch tis video


i like him very much!
[suka tak semestinya cinta]





aku pon pernah jadi cam dia.

tapi..
xdela kronik sangat sampai x tido 2 hari.
at least sehari tu ad gak tido 3,4 jam..
atau lebih.. hehe
[kau bru smpai sampai mtrx. tgk laa kt u nnt]

and..
aku xde la gila-gila sangat nak wat video cm dia.
cukuplaa sekadar on9 n tgk muvie bila da x larat gler!
hehe

org kata kalau x larat dgr laa lagu..

well..
kalau dgr lagu cm tuu alamatnya sampai sydney la aku.
nak pilih lagu ni kena tgk situasi.

kalau wat math..
aku suka dgr laku yg boleh pekak kan telinga..
lagi-lagi pakai earphone kaann..
sure2 org panggil aku x dgr.

tapi tengok keadaan jugak.

ayah kata buat kerja kena fokus.

fokusfokusfokusfokusfokus

itu sebabnya aku x suka sangat buat 2 kerja dalam 1 masa.

tapi..
ikut keadaan jugak laa..

konklusinya,
mana ada kejayaan dtg bergolek.

hmmmm..
oke!
2 je ntok kali ini..

renung-renungkan dan selamat belajar.


[lain org lain cara]

Shoutbox