Saturday, April 23, 2011

i luv buku!




saya bukan ulat buku tapi saya suka buku.

masa saya kecik-kecik dulu mak saya mara saya sebab baca buku.

tapi dia suruh saya baca buku.

paham tak ayat diatas?

mak saya mara saya baca buku sebab saya baca buku penyiasatan. bukan buku pelajaran.

tapi..
buku jugak kann??

bila saya besa,saya suka beli buku. tapi ayah saya mara.

saya beli buku pelajaran taw. bukan buku cerita. buku cerita pinjam kat perpustakaan awam je. kadang-kadang pinjam tanpa kebenaran. bukan mencuri taw. pastu saya pulangkan la balek. hehe

na taw sebab apa ayah saya mara??

sebab saya beli je. buatnyer tak. hahahaha

bila da besa lagi sket, saya da kurang suka baca buku.

sebab sume org tak support saya.
sedey2 ='[

tapi saya jadi pembaca blog.
suka suka suka baca blog org. hehe


bw now~


macam budak2! hahaha
lama beno x buat ayat BM. cmne na jd cikgu ni? hehe

ini adalah entry yang dibuat oleh seseorang yang dilanda kebosanan tahap kritikal. yela.. nak kacau org t dowg mara.

weh kawan! ko ktne hah? tak nmpak pon batang idung?
lupe lak. aku da jauh dr kowg.. (",)

Shoutbox