Sunday, October 23, 2011

wake up ZAHRAH!

dalam sebulan lebih aku dok kat UPM ni dah 3 kali aku pergi MID, 2 kali aku pergi MINES. kalau stress je mesti keluar. tak tahan nak duduk kat U ni. serabut otak aku.

'jangan jadikan MID dan MINES tu kiblat kowg.'
-daripada kawan aku dipetik dari kata-kata senior kami.

thanks friend! u make me realize something.

aku jauh dari DIA. dah makin jauh. dah berubah sikit. dah tak macam dulu.

kalau tension bukan pergi MID atau MINES. tapi tak pergi jumpa DIA.
kalau serabut bukan sepatutnya kita cuci mata dekat MID atau MINES tapi bersihkan mata kita dengan mengadu kepadanya.

aku bertuah ALLAH masih sayang kepada aku. DIA tolong aku masa aku susah. DIA hantar orang beri peringatan kepada aku masa aku lalai. DIA beri segala-galanya kepada aku. ALHAMDULILLAH.

kuatkan lah iman aku YA ALLAH.

Shoutbox