Saturday, October 15, 2011

TEST? haha

minggu ni da start test!

buku?
xdenya aku nak baca.

oke. tipu je. haha

ofcoz aku baca. budak nerd la katakan.
aku baca muka buku. hahaha.

perancangan seperti biasa. last minute study.

boleh ke jawab?

hmm, common sense je. memang gila la kan. akak senior tu pulak yang risau bila aku slumber. maybe stylematrix masih ada. aku lupa kot test tu lagi banyak markahnya berbanding final exam. haha

oke. minggu ni ada tiga test.
psychology. philosophy. pertanian dan manusia.

psychology.
-ada 10 soalan objektif n 4 soalan essay. objektif jawab semua. essay jawab 2 je. objektif bole kot. subjektif memang aku tibai je. markah keseluruhan 30markah.

philosophy,
-ada 30 soalan objektif. jawab semua. org bole cakap:

"ala, A,B, C, D, E. kacang kuda je."

banyakla ko punya KACANG KUDA! soalannya lebih kurang. jawapan pon lebih kurang. memang aku spent all my time to finish it la. yela, philosophy xde nota. memey aku kena pay attention dalam klas tu. sape yang tak pay attention memey kena la dengan dr. haha

pertanian dan manusia.
-memey aku tak baca la. ni kes berani mati. klas ni petang pukul 3. balek je dari klas philosophy memang ngantuk. tido je pas balek tu. bagun pukul 2. solat. belek-belek nota pastu kol 2.30 naek bas. then sampai-sampai je klas, lecturer da ada. teros kasi kertas soalan. dan lepas tu otak aku teros berputar untuk menggoreng jawapan. haha

ohh, kalian semua.. tolong jangan tiru perangai aku. kat U ni test tu adalah 60% n final exam tu cuma 40%. sangat penting ye. ni baru 3 test. ada 5 test yang menanti aku. yang da lepas takyah nak dikenang. yang penting 5 test yang menanti aku tu.

oke. bubbye. nak study. assalamualaikum c=

Shoutbox