Monday, October 31, 2011

bila orang tanya kita jawablaa :)

satu benda baru->> ditag orang. haha

alia merangkap ex-classmate saya masa f1 n f2 telah menge'tag' saya. lama tak jumpa dia ni. da besar panjang rupanya. haha. xcited pulak rasanya ditag-tag ni. oke. ada beberapa soalan yang dia tanya. so, sebagai budak yang baik lagi skema saya kenala jawab. hehe ^^,

1. 3 benda mesti ada dalam wallet awak
-duit. lesen. ic.

2. tabiat buruk awak yang orang lain tak tahu?
-hmm, suka on9 sampai pagi kot. kadang-kadang bila mak suruh tido tutup dulu. lepas mak tido on9 balik. tapi tak selalu la. haha

3. bila bangun pagi apa benda pertama yang awak buat?
-mestilah buka mata. haha

4.kawan awak yang paling sweet. siapa dan kenapa?
-anna sebab dia comel and dia selalu ada time saya susah senang :)

5.UPSR berapa? PMR? SPM?
-saya bukan genius. jadi biasa-biasa je. hee :D UPSR 4A 1B. PMR 5A 3B. SPM 5A 3B 2C.

6.tempat honeymoon impian. story sikit :D
-hmm, australia kot. sebab ada kanggaru, opera house. nak pergi sydney dengan brisbane. mesti best. haha (dah berangan dan ni.)

7.lagu favourite awak. kenapa?
-count on me- bruno mars. best best best. sebab pasal frienship. :)

8.fashion dengan shawl. mana pilihan awak?
-shawl kot. fashion tak up-to-date sangat. tapi shawl pon tak reti pakai sangat. selebet. haha

9.ciri-ciri boyfriend yang awak nak sangat. story lah  :D
-tinggi. sebab rasa selamat sikit. haha (boleh pulak)
-tak nak yang hensem sangat. nanti kena kebas. haha XD
-pandai amek hati. sebab saya suka merajuk. hehe

10. cita-cita awak? tercapai tak?
-cikgu tapi tak tahu la tercapai ke tak. sebab tak semestinya saya jadi cikgu nanti after graduate even saya amek pendidikan. =]

11. subject favourite waktu sekolah dulu.
-add maths. sebab sangat mencabar. c(:

SIAP ~.~

*teringat belajar BM dulu. haha

Shoutbox