Thursday, June 23, 2011

hak pengguna!

badan aku taklaa besa mana. nak kata kecik tak jugak.

tapi..

aku ni lapa memanjang.

nak dipendekkan cerita, aku pon beli laa apa-apa makanan kat JULTA. yela kann.. customer takde. bila bosan + lapar + ngantuk jawapannya makan. hahahaha..

takde laa banyak mana yang aku beli. roti ngan kacang tumbuk je. da lama tak makan kacang tumbuk.dulu masa kecik-kecik slalu beli kt kedai. ni da bertahun-tahun tak makan. terjumpa pulak masa belek-belek makanan kt tempat makanan ringan. harga murah je. rm1.80 je. hmm.. sedap sedap sedap!!

dalam satu pek tu ada 8 bungkus kacang tumbuknya. aku kasi KAK NORA satu, KAK SYIKIN satu dan LISA satu. yang lagi 5 aku punya. hahahahaha.. [perut besar betul]

dah syok-syok makan ni. yela kann.. customer takde. so kejenya melantak jela. da 3 aku makan. tinggal 2 je lagi ni. ni nak makan yang kali ke 4 pulak. tiba-tiba aku nampak something.

'asal cm gerak-gerak je serdak kacang ni.'

mak datok!! ULAT kot! aku da gigit daa kacang tumbuknya. terus aku keluarkan balek. waa.. kenapa ini semua terjadi kepadaku??

rasa cam nak buat aduan rakyat je. tapi nanti orang kata aku ntah apa-apa ntah. ulat sekor pon nak kecoh! kepochi betol.

hey kalian semua, bila ada ulat itu tandanya apa? berlaku pencemaran pada makanan tersebut. nasib baek antibody aku kuat. kalau orang yang antibody dia lemah ntah-ntah dah masuk wat sebab keracunan makanan.

[erk, seriusnya aku ni]

hmm, kalau kamu-kamu semua jadi aku apa yang korang buat?

oke, tu je nak share.

bubbye n assalamualaikum



Shoutbox