Monday, June 27, 2011

cantik tak?

minggu lepas bisnes uncle sangat teruk. customer takde kot. aku da tak taw nak buat apa kat kedai tu. minggu ni baru oke. maybe sebab mereka da dapat gaji kot. huhu :)

hmmm, time tu..

B O S A N GILA!!


kadang-kadang tertidur. tiba-tiba customer masuk. segan kot!! haha

untuk menghilangkan rasa ngatuk tahap gaban aku pon amek majalah ujang yang aku da khatam ntah berapa banyak kali tu. pastu amek kertas. amek pen. then, lukis. hahaha..

lampor gelak vs lampor jerit

gemok pendek vs kurus tinggi

hmm, tengok laa.. cam tak jadi je. haha

abes dakwat pen uncle aku guna. ingat tak kalau beli kasut dalam tu ada kertas? kertas tu laa yang aku guna. sebab tu kertasnya keronyok-keronyok. recycle paper =]

oke. tu je nak share.

bubbye n assalamualaikum.

p/s: i'm not a good painter. jealous dengan my siblings! mereka ada bakat terpendam. haha.. aku tak creative laa. :'[


Shoutbox