Wednesday, June 15, 2011

bila da keje apa yang paling orang suka??

mestilaa time gaji. hehe =)

td dapat gaji. suka suka suka >.<

tapi tak banyak. yela keje baru 18 hari pastu da cuti 2 minggu. hahahaha. c wa [anak uncle yg comel dan baik] kata cm daa lama je aku keje kat situ. hehe

oke laa. cakap pasal keje ni tadi kami-kami semua mangadakan mesyuarat kasut kat kedai.

nape namanya mesyuarat kasut?

sebab wat mesyuarat kat depan kasut. hahaha

tapi..
ktowg tak bincang pasal kasut pon. ktowg bincang pasal pekerja. hmm, tak cukup orang laa. WANI n JIHA takde daa. maklum laa.. da masuk matrix kann. KMJ pulak tuu. amek course accounting lagi. sama ngan aku. hehe =p

KAK NORA  da bising-bising kat C WA kenapa tak amek Y. Y ni dulu pena keje kt situ. tapi C WA tak suka dia sebab masalah disiplin. yela kann. chinese sangat menjaga masa. KAK NORA bising bukan apa. da nak puasa tak lama lagi. takde orang nak jaga kedai nanti. setakat 3 orang ni je memang tak cukup tangan laa. KAK NORA kata tahun lepas 6 orang pon kelam-kabut daa kedainya. dia nak tahun ni sekurang-kurangnya ada 8 orang jaga kedai.

mak'aih! ramainya..

tiba-tiba terbuka cerita bahawa masa bulan puasa kedai tuu biasanya tutup pukul 12 malam.

mak datok! gila apa?

terkejut aku! 12 malam.

aku perempuan kot. naseb baek aku tak naek moto g keje. kalau tak..

ish! takot gila!

jalan sunyi. gelap. takde lampu jalan. tepi semak-semak. takut takut takut.

tapi..

gaji double. kalau keje penuh boleh dapat rm1000. [bagi budak kecik macam aku, rm1000 tu dikira banyak oke.]

rasanya nanti puasa aku keje jugak kot. walaupun penat.. takpe laa. nak cari duit lebih sikit. yela kann.. da nak masuk u. banyak duit kene guna.

oke laa. tu je nak share.

bubbye n assalamualaikum.

Shoutbox