Saturday, May 21, 2011

finally~

selama setahun aku bertungkus-lumus belajar di KOLEJ MATRIKULASI JOHOR, akhirnya segalanya berbalas. walaupun aku tak dapat 4 flat tapi aku tetap happy. 

video,game~
memang taklaa 4 flat kann.

result??

alhamdulillah~

aku sangat berpuas hati dengan apa yang aku dapat. PUAS!!

segala kenangan di matrix tak akan aku lupa. walaupun ada pahitnya tapi manis tetap dirasa. walaupun air mata jadi peneman tidur tapi senyuman tetap terukir di pagi hari. ada kala terasa ingin berputus asa tapi kata-kata ayah membuatkan aku jadi semakin tabah. 

alangkah indahnya kalau aku dapat kongsi kegembiraan aku pada hari ini dengannya. 

tapi aku tahu itu tidak mungkin terjadi.

yang pergi takkan kembali lagi.


 my moment

besh sebenarnya dok matrix ni. macam-macam org yg kita jumpa. yang paling penting pengalaman. betol tak??

Shoutbox