Wednesday, May 11, 2011

benda yang aku tak pernah buat seumur hidup

lap kasut sebanyak-banyaknya!

masa hari first keje akak tu da ckp da t ktowg kene lap sume kasut kt kdai tu dari ari isnin smpai ari jumaat. oleh krn aku start keje ari sabtu so aku ingat akak tu gurau je.

tiba-tiba..

mmg betol kene lap kasut kt kdai tuu.

huhu~

tak ku sangka kerja di kedai kasut sukar juga rasanya.

tapi takpe. pengalaman kann

hmm, aku lom cte ag pasal rakan sekerja aku atau lebih dikenali dlm bhs ongputehnya colleagues.

kak nora, jiha, wani, nurul n faizah.

nurul keje hari sabtu je.
faizah keje hari ahad je.

maknanya sebulan keje 4 kali je.

masa 1st time dgr..
biar betol?? tipu ke?

tapi..

itulah hakikat.

mereka still skola lagi.

dua-dua form 4

alasan mereka keje saje suka-suka cari dwet.

tapi mereka bagus. bawak hmwork g tmpat keje. agak-agak customer xde wat keje skola.

sOoOo independent!

jiha n wani~

tak susah bergaul ngan dowg ni. friendly.

tapi..

dowg ni masuk form 6.

seperti yang kamu-kamu sekaliantahu, isnin hari tu form 6 da start. so, dowg nk benti keje.

wani minggu ni last.
jiha minggu dpn.

waaa~

aku baru je nk kenal dowg.
sedey!!
='[

kak nora lak da lme keje kat c2.

tapi..

kalau berdua je ngan kak nora boring gak.

hmm.. i wonder how long i can survive~

i will survive..
[cm lagu la pulak]

konklusinya, mana ada kerja yang senang kalau kita anggap susah. sume ni mindset. kalau aku enjoy keje ni mesti jd senang.

cm tu gak ngan belajar.

kalau tak salah aku budak matrix masuk 28.5 ni n budak u pulak 1.6 ni.

kat cni dowg da cbok shopping kasut. hehe

ingat! bukan senang mak ayah cari dwet nk sekolah kann kita. belajar betul-betul ye.

oke! itu sahaja entry aku ntok arini.

jam sudah menunjukkan pukul 3.27 pagi. aku nak tdo! sok nk keje.

bubbye n assalamualaikum


Shoutbox