Monday, May 23, 2011

cuak laa..

hari ni hari isnin.
esok hari selasa.
lusa hari rabu.

hari rabu ada interview.

so, kenapa??

masalahnya aku tak prepared lagi!! waa~
takot kot.




hmm,buku medsi tu dala tebal. semalam baru beli. sempat ke aku nak abes baca??

dok kedai dala busy.

mesti kowg pk cmni kann~

"ala, bkn ada customer dtg slalu pon."
"setakat keje kt keda kasut bkn penat pon."

HELLO~

kau tak keje kat situ kau mmg bole banyak bunyi. cuba kau keje kat situ dulu. baru bole comment oke!
[emo pulak =.=]

hmm, aku pon mengambil inisiatif membawa buku tu ke kedai. pagi mmg tak bole baca laa kann. harini lap beg. tapi tuu pon tak siap. penat giler kot. esok lap kasut pulak. kalau siap cepat sambung balek lap begnya.

tapi kann..
bosan gak baca buku tuu.. hehe

hmm, doakan aku ye. walaupun aku tak tahu adakah aku layak jadi seorang guru tapi aku nak cuba sebaik mungkin. yala kann.. bak kata pepatah melayu:

"menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan."

hehe~

tu je entry ntok kali ni.

bubbye n assalamualakum

Shoutbox