Friday, March 4, 2011

FATAYAT? amende tu??

first time dgr pkataan fatayat mse dok kt mtrx ni la.. cm pelek kn?

F.A.T.A.Y.A.T

amende tuu??

fatayat ni satu majlis agama. kt KMJ fatayat ni dibuat masa dak laki g smbahyang jumaat. special for girls only okey!! men are not allowed! hehe

ingtkn fatayat ni satu majlis yg boring. ap aje yg boley dowg buat kt fatayat ni..
(time ni masih di zaman jahiliah okey!)
tp ble g sndiri dgr fatayat ni mmg besh! banyak yg kte blajar tentang islam. tentang kebesaran ALLAH swt. tp kadang2 terskip gak g fatayat ni.. hehe

mse sem 1 tajuk yg paling aku ske ialah "miracle of ALLAH"
time ni ktowg tgk video pasal singa.




time ni aku rse kecik sgt. ya ALLAH.. BESAR SUNGGUH KEKUASAANMU. aku x taw nk gmbarkn cmne perasaan aku time 2.. yg aku taw hanya nagis cz aku rse cm aku jauh sgt ngan allah selama ni. time ni la aku dpt terima hakikat ayah da xde. sume bnda yg berlaku 2 ad hikmahnyer. terasa cantek btol DIA mengatur hidup kita. cume aku je yg xtaw..

fatayat terakhir adalah pada jumaat yg lepas. 11.3.2010~

tajuknyer ialah warkah terakhir. cter pasal rakyat palestin. syukur sgt aku dok kt malaysia ni. xde perang2. dowg ilang mak ayah dlm sekelip mata. terasa bersyukur sgt sbb mmg ayah pergi meninggalkn aku dgn tbe2 cm dowg tp aku still ad mak. alhamdulillah. kesian meraka. semoga palestin akan bebas.




ni la lagu yg ktowg nyanyi time fatayat. klu hayati btol2 mst kowg rasa betapa besarnye kekuasaan ALLAH~

Shoutbox