Friday, March 18, 2011

18 MAC

18 mac 1992

lahirla seorang budak pmpuan yg kiut diberi nama FATIMATULZAHRAH BINTI MOHD ZULKIFLI.

mak aku kate aku ni senang nk dilahirkan compared 2 adeq beradeq aku yg laen. tp untuk membesarkannyer masyaallah. susah sungguh. haha =] sory mak. anak mak nakal skewt~

18 mac 2009

ingat ag time ni. mse ni ad tuisyen ngan sir davin. ada 2 klas. pagi n petang. subject pe aku lupe.. hehe. terharu kot bila petang tu ada kek kt klas. naseb baek xde secret recipe kt sekinchan. hehe =] pas abes je klas kite makan kek sme2. mus,nisa,am,ame n paan.. kowg ingt ag x??

for sir davin lau:

tengs sir cz buy a cake 4 me n still remember me until now. i really appreciate tat.



ni la tmpat tuisyen ktowg =]




wif mus,tyka n ame (",)



18 mac 2010

baru lepas SPM kn time ni. so KERJA
LAA !! peluang yg diberikan oleh maxis mmg x dilepaskan begitu sahaja. dari pagi sampai malam aku asyik call org je. call banyak kali pulak tu. bergayut smpai bateri kong. then sambung balek time charging. hehe.. suke3 >.<
time customer xde jela aku gayut. mmg besh!!

malam 2 aku balek je umah nenek aku ad kek atas meja. suke sgt sbb mak ngan ayah pon ada. tula kali terakhir ayah sambut birthday aku. kali terakhir dye bacakan doa selamat untuk aku. kali terakhir untuk selamanya.



birthday cake 18



18 mac 2011

KOLEJ MATRIKULASI JOHOR. disinilah tempat aku berada sekarang. sedang menghitung minit2 terakhir sebelum berakhirnya 18 mac 2011. berada di hadapan lappy sambil mengupdate blog~

tengs 2 all my fwen who wish my birthday. really appreciate tat. hope we can always be a fwen.

tengs 2 my classmates. habes basah baju aku pagi td. tp xpela. ada gak pengalaman kne simbah kt KMJ ni. naseb baek setahun je kt cni. hehe~ pura2 pulaukn aku tp aku x seda pon aku kne pulau. hahahahaahah... lawak kot.


lastly,tengs again cz always remember me. luv uolls =]

Shoutbox