Saturday, March 19, 2011

gunung ledang, here i come!!

10.00 pagi

biar ada kalanya dia buat kau kecewa..
(ringtone)

faika call~

caller : hello
aku : (==" xmcm suara faika pon) nape??
caller : jom g gunung ledang!
aku : naaaakkkk!!!!!

rupanye aziera yg ckp. ok! bermulala cerita sebenar~

GUNUNG LEDANG! da lme gler aku x g sne. last ntah mse drjah bape ntah. ni second time aku g sne balek. cume ad sedikit kelainan. kalau dulu aku g ngan family aku tp td aku g ngan kwn2 aku. dok tgk air terjun tu teringat kat ayah. hehe~

org kata bila kita hilang seseorang baru kita sedar akan kehadirannya. jgn jd mcm aku. sayangila org yg anda sayang xpecially our parents. [ok! xmo wat entry sedey kt cni]. pakwe makwe xyah syg sgt la. blom tntu dowg jd husband/wife kite. [ada kaitan ngan gunung ledang]

iklan da abes. jom sambung cter balek~

smpai2 tgk atas adush!! asal mendung ni. smpat r gak mandi2 kt sne. ad r gak 2 3 kali ujan rintik2 time ktowg mndi. lebey kurang kol 2 ktowg naek. ujan daa makin lebat. agpon ada ular kt area ktowg mndi 2. cuak kot. aku da doa je dlm ati mnx2 xde pape berlaku. alhamdulillah semuanya selamat. turun bawah da dgr bunyi siren dr jauh. punye la aku pk da knp bunyi siren ni. ada ambulans dtg ke? ada org saket ke? rupe2nyer siren amaran. mybe air da makin deras. ntok mengelakkan pape berlaku pihak kt gunung ledang2 x kc owg rmai mndi. yela. ada yg mati kot kt sne. sumenyer pasal air deras yg turun tibe2 dr atas. takuut~~
[kalau da ajal x ke mana]

usha2 gerai kt sne. mcm x besh je. oleh krn ktowg decide nk mkn kt lua so ktowg g tangkak pas 2. bosan = boring mkn lauk kt kmj ni. asyik2 ayam,ikan keli. ayam,ikan keli. mcm da xde binatang laen kt dunia ni yg nk dimasaknyer. pas mkn2 cbe teka apa yg ktowg wat?? BALEK LAA!!

sekian ntok entry kali ini.

*sory,pic xdpt diupload cz sume pic kt camera faika. hehe





Shoutbox