Sunday, February 27, 2011

bbq @ KMJ

kriingg....

aku: hello. hah! nape?
dila: hello. arini bbq turun kol bpe?
aku: hah! arini ke?
dila: yela!!

boley2 pulak aku lupa kaan.. hehe. tula, bz memanjang kaan. mne nk ingt. mggu ni agakla penat. ngan handball nyer,tutor,presentation.. wahh.. bz mengalahkn PM. huhu.

smlm besh laa jugak! bakar2 ayam. adeh,ni wat bara api pon susah. api nyer besa sgt. ish,mau terbakar ayam tu. haha. tp besh. ni la first time klas ktowg wat bbq. menu smlm nasi goreng,ayam,sosej,buah tembikai n air oren. sbnrnyer ad bnyk ag menu nyer. tp oleh kerana perut sume org penuh time tuu so ditunda arini makan nyer. (boley2 pulak kaan. hehe) ofcoz boley! klu x salah aku makanan yg belum mkn aiskrim n kek kot.

semalam penat gler kot. ingtkn pas balek 2 nk tros tdo. golek sne golek sini.. ish,xley tdo!! kol 1 lebey kot bru terlelap.hehe.. ntah nape ntah susah lak nk tdo. maybe cz slalu tdo lewat kot. mnx2 bnda ni x berterusan. tension aku diwatnyer!!

Shoutbox