Wednesday, April 3, 2013

sony xperia la pulak

assalamualaikum.

sekarang ni semua orang guna henfon touch screen. iolls pun nak jugak. hehe *gedik.

okayokay. ni bukan entry aku guna henfon baru ke hape. cukuplah nokia ni dengan samsung torch light ni. nak beli henfon mahal-mahal ni rasa macam tak berbaloi je. sebab kejap je nanti keluar henfon yang lagi canggih.

stop membebel.

aku nak cerita aku baru siapkan customer aku punya casing. aritu aku buat casing samsung galaxy s advance, ariniaku buat casing untuk sony xperia pulak. hee.. suka suka suka. sebab try n error menjadi :D

ni adalah casing yang ketiga yang aku dah buat.


1st casing. ninetology


2nd casing. samsung galaxy s advance

3rd casing. sony xperia 

mencari magnet untuk buat casing. sampai sekarang tak jumpa lagi. yang casing untuk samsung galaxy s advance dan sony xperia aku guna magnet tapi magnet tu aku dapat dari tuan empunya henfon. hee.. tengs korang sebab menggunakan khidmat aku.

okay. settle pasal casing. cuti nanti siapkan keychain pulak. dah terdeley dah keychain orang ni. sekarang fokus test. esok ada test moral. huu.. tak prepared apa-apa lagi.


okay.bye.assalamualaikum :)



Shoutbox