Saturday, October 6, 2012

MY LUNA :)

different college. different university. different course. different scholarship.. eh, aku loan je. hahaha

walaupun ada banyak yang berbeza tapi masih ada satu yang sama. kita pegang satu ikatan yang sama. friendship :)

kita bertiga rancang nak hengout sama-sama sejak sem 1 tahun 1 kat u lagi. tapi hampeh.. memang tak hengout pon. masing-masing bizi. kalau cakap pasal bizi mesti korang tunding jari kat aku. hahaha. nak buat macam mana.. jadual kita tak sama. agak susah la nak lepak sama-sama. lagilah susah nak jumpa bila aku ni dah pindah kat johor. takpelah. rezeki aku duduk kat johor. saya bangga jadi anak johor. #tiba-tiba.

tengs awak dan awak sebab keluar dengan saya hari ni. walaupun banyak sangat dugaan nak keluar dengan awak dan awak tadi. inche MH abes klas lambat, nak kuar pakcik kete sewa tak angkat fon, bas takde, ktm lambat gila tadi, inche AA nak balik rumah, lappy saya buat hal tadi..

hampir saje tadi nak cancel kan pergi midvalley. hampir saje nak call inche AA dan cakap eh jom lepak kat lowyat. tapi tiba-tiba lappy saya hidup dengan sendirinya. terasa macam tengah bergurau senda dengan lappy sendiri! eh, main-main pulak inche lappy ni. taw la waranti tak abes lagi..

sorry la inche AA sebab kami lambat. hee :p tapi best kan walaupun kita cuma ada sejam lebih je lepak sama-sama. walaupun kita cuma sempat main bowling je tadi. hmm, sape kalah kena belanja makan. hahaha. tapi kita tak sempat makan pun kan. next time ye :)

next time nak lepak mana?

kenny. soul garden. johnny. pizza?

tak payah la.

mamak sudah. kalau kita spend rm50 makan sampai 3 hari pun kenyang. hahaha.

weyh korang. we know each other since primary school. almost 11 years kan. u are like my LUNA. always colouring my life. tengs for today :)

nanti bulan 11 kita hengout lagi taw. tapi kalau bulan 11 bizi, kita postpone bulan 12. tapi kalau dah bulan 12 tu, baik pergi terus rumah aku. ini jemput serius. bukan main-main. inche MH, anda diwajibkan datang rumah saya. inche AA, awak dikehendaki ikut inche MH. dikehendaki tu kalau dalam bahasa ongputehnya wanted. wanted tu macam adek beradek wajib. jadi silalah pergi ke rumah saya. hee :p macam kena paksa pulak.

konklusinya, saya gembira sebab dapat jumpa kawan lama saya hari ini. kawan saya yang paling baik dengan saya. kawan saya yang gojes n osem. kawan saya yang.. okayy dah takde idea nak puji mereka. hahaha. tengs kawan. nanti kita hengout lagi ye :)
 


Shoutbox