Friday, October 26, 2012

kali kedua

aku.. jarang cepat berpuas hati dengan diri sendiri. kadang-kadang terfikir, aku ni terlalu pentingkan kesempurnaan ke? haishh.. tapi kadang-kadang baik jugak benda tu. so, aku akan cuba nak buat yang terbaik dalam hidup aku dan tak akan berputus asa.

al-kisah entry lepas aku ada post yang pasal poster tu kan. hmm, lepas belek-belek poster kat uspot, aku rasa buruk gila poster yang aku buat. tak puas hati seyh! jeles tengok orang lain buat lagi cantik. jadi, dipendekkan cerita, aku buat lagi sekali.

BEFORE



AFTER






aku rasa aku berpuas hati dengan yang kedua tu. hehe. tapi yang kedua tu bukan dengan bantuan GIMP semata-mata. aku edit guna photobucket jugak. sebab buntu nak buat kaler yang warna-warni tu. hmm, pasni kena belajar lagi tu. hehe.

okay. tu je nak share. assalamualaikum :))

Shoutbox