Friday, September 28, 2012

another blog

yeah. alhamdulillah malam tadi siap jugak aku buat blog untuk BAKA. BAKA stands for biro akademik. azwa dah lama suruh aku buat tapi aku mengaku salah aku. aku yang buat lambat. hehe. oleh kerana aku buat last minute, tak sempat la nak design sendiri header apa semua tu. mula-mula tu memang nak buat sendiri tapi bila tengok balik macam serabut je, aku pun ambil jela template dekat leelou blog. senang, cepat dan cantik. tapi.. macam gegerl sikit. hahaha. takpe kot. kalau rasa cam nak tukar layout ke header ke AJKT BAKA bolehlah rajin-rajinkan diri anda. hehe. tu blog kita bersama :) aku sebenarnya dah lupa nak edit coding apa sume tu. dah lama tak upgrade kan blog sendiri. kalau blog sendiri pun dah terabai memang susahlah. haha. sape-sape yang nak tengok blog BAKA tu boleh la klik disini. tapi takde post lagi. carta organisasi pun tak sempat buat lagi. insyaallah dalam masa terdekat ni akan ada banyak post daripada kitorang. bukan aku sorang sebab tu kan blog bersama ;)

okaylah. kalau aku tak busy aku update la blog aku ni. assalamualaikum 



Shoutbox