Tuesday, October 16, 2012

akhirnya..

laptop aku rosak lagi. bengang tak baru repair pas 4 hari guna tiba-tiba rosak lagi. dah la repair mahal. kat kedai tu kena rm180. aku survey-survey ada kedai tu nak kasi aku rm120 je. rasa macam @#$%^&*. haishh.. nampak tak bahasa alien dah keluar sebab aku tak tahu nak kata apa. tak dapat nak digambarkan dengan kata-kata dan tulisan perasaan aku tu. hahaha. -aku bukan kaki mencarut okay-

kawan-kawan aku dok cakap tukarlah laptop baru. aku bukan tak nak. boleh je. kalau dapat VAIO sebijik pon okay. tak pun TOSHIBA. paling lopek pon ASUS la. aku tak kisah kalau ko tolong bayarkan. hahaha. ko pk aku cop duit ke nak beli baru terus? for sure mak aku tak kasi. lagipun kalau korang belikan aku yang baru pun, aku rasa aku still nak guna laptop ni.

macam bodoh kan kalau ada yang baru still nak guna yang lama. tak lah. aku tak bodoh sebab laptop ni ada sentimental value bagi aku. ni laptop ayah aku. ayah aku baru guna bape bulan before dia pergi. ofkos aku sayang gila kat laptop ni. kenangan. kalau ko bagi aku sejuta pun aku taknak treat in ke hape ke. since matrik kot aku guna laptop ni. dah banyak berjasa laptop ni kat aku. so, takkan senang-senang je aku nak tukar yang baru. nampak tak aku setia. hahaha. eh, terpuji diri sendiri pulak.

tapi kan nasib baik ada waranti sebulan masa betulkan laptop hari tu. hmm, nak tak nak kena g lowyat lagi dan lagi dan lagi. orang tu kata 3 hari dah boleh siap. ni seminggu jugak baru boleh ambil. rasa macam @#$%^&*. kan dah keluar bahsa alien lagi. hahaha

and finally i take it back today. thanks kakak coz accompany me. i really appreciate that. sorry kakak sebab saya cakap serdang ngan lowyat tu dekat. bagi saya memang dekat. tak tahu pulak jauh bagi awak. hehe. :p

nasib baik klas cancel. kalau tak kena tunggu hari jumaat la jawabnya. bosan gila takde laptop. kena merempat bilik orang buat esaimen, on9. huu. sangat menyedihkan. segan kot.. yela, dalam hidup ni jangan selalu menyusahkan orang. tak elok. hee :))

so, the conclusion is student without laptop = paper without pen. aku terpaksa penuhkan hari-hari aku dengan main sudoku. jeles tengok orang lain on9. haha

okay. buat masa ni tu je yang mampu aku tulis. esok-esok cerita lagi. hehe. assalamualaikum :)





Shoutbox