Tuesday, September 10, 2013

awak comel lah :p

assalamualaikum..

makcik aku mengandung. kalau ikutkan due date dia bersalin 13/9 ni. tapi dipendekkan cerita.. dia masuk hospital 7/9 haritu.. pukul 11 malam. haa.. time ni aku dekat rumah nenek aku. tengah update entry the last..

masa tu kan, makcik aku kata dah keluar air ketuban. tapi dia cakap tak sakit. (hmm.. yeke cik ayun? cam tak caye je..)

8/9 tu.. masa aku dah nak siap-siap balik UPM, makcik aku selamat bersalinkan seorang bayi lelaki melalui pembedahan pada pukul 11.45 pagi. kalau ikutkan hati, aku memang nak pergi tengok dia kat hospital. tapi memandangkan masa tu dah tengahari, aku takut tak sempat sampai UPM cepat.. maka aku tangguhkan la nak tengok makcik aku. sebabnya aku ingatkan minggu ni nak balik lagi tapi rasanya tak jadilah pulak. 



comel kan dia :)

sekarang ni dok sibuk cari nama dia. tak kisahlah nama dia sape tapi asalkan maksudnya baik sudah. hmm.. kakak ipar aku dah 7 bulan mengadung. lagi 2 bulan dia pulak. bila scan baby tak nampak. pemalu macam makcik dia rasanya. aku rasa anak abang aku tu perempuan. hee..

takmau membebel panjang-panjang. ai nak g tengok the conjuring. ada kawan buat bilik terbuka. hahaha. kbye. assalamualaikum :)

*teringat pulak masa nak letak nama haziq. nama panjang muhammad haziq zakuan. haziq, mak dia yang pilih. zakuan, aku yang pilih. maksud haziq dan zakuan tu pandai. jadinya dua kali pandai. and haziq memang pandai. kecik lagi haziq tu tapi dah nampak kebijaksanaan dia :) inshaallah menjadi orang yang bijak dan berguna nanti ;D



Shoutbox