Sunday, January 22, 2012

saya suka sangat dia!

siapa?

limau mandarin. hahahaha

masa sekolah cina dulu, aku selalu minta kat kawan aku limau. taknak sebiji tapi nak sekotak. hahaha. (demand)

aku teringat bila aku pernah minta ngan cikgu tuisyen aku,

aku: sir, nak limau boleh?
sir: sure. i'll give u on next class.
aku: i taknak sikit. i nak banyak.
sir: oke. i'll give u more than 1. haha
aku: -.-'' sir, i nak 1 kotak.
sir: boleh. i kasi u 1 kotak. dalamnya ada 2 biji limau.
aku: -.-'' (speechless + geram) hahaha

ayat tu xdela sama tapi lebih kurang mcm tu la conversation ktowg. he is 1 of the best teacher i ever have :P

my fwens baik. cz nanti dia mesti bawak limau untuk aku. mee chin, ai ching, siew lee, chi ken, lai hua.. erk, ramai kot dak cina klas aku. tak muat kalau nak mention semua. haha. dowg ingt jugak la kat aku. bawak limau banyak-banyak untuk aku. then bila lapar aku makan. oleh krn aku dok belakang skali so xde sapela yg perasan. tapi salah. sebab bila aku kupas je buah limau tu mesti 1 klas bau sebab klas aku guna air-con. haha.

skang dah tak dapat limau lagi. sedih. huhu.

Shoutbox