Sunday, December 25, 2011

o.s.e.m

semalaman tengok video osem. tu pon tak abes tengok lagi. mesti korang tertanya-tanya osem tu apa? adakah sama dengan perkataan awesome yang bermaksud mengagumkan?

o.s.e.m --> ordinary.student.extra-oordinary.muslim

atau

o.s.e.m --> ordinary.self.extra-ordinary.muslim

kalau student bolehlah pilih yang nombor satu tu. tapi kalau secara umum pilihlah yang nombor dua tu. hehe :)

mesti lagi tak fahamkan..

apasal aku asyik sebut osem je. kat fb pun sibuk osem. okelah. mai singgah blog inche gabbana ni. tuan punya blog angel pakai gucci. siyes osem. tapi ada amaran daripada inche gabbana sebelum korang baca blog dia.

[AMARAN: Belog ini tidak sesuai untuk para pembaca yang alerjik dengan perkataan-perkataan seperti dakwah, usrah, tarbiyyah, bulatan gembira, konferens riang dan yang sewaktu dengannya! Pihak berwajib sama sekali tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kes sawan atau gatal-gatal kulit selepas membaca belog ini sekian terima kasih.]  


dia ada buat satu contest --> pertandingan video osem APG'11 [APG stands for Angel Pakai Gucci]

ada satu video ni yang best sangat. ya allah.. aku nangis kot tgk video ni.




best friend till jannah. ada sape-sape nak ajak aku masuk jannah sama-sama tak? tolong.. aku takut hanyut :\

tolong pimpin aku ke jannah..

*ada banyak vid yang osem. SUMPAH OSEM! try la tgk kat youtube. takpon tgk kat blog inche gabbana. kat situ ada link :)

Shoutbox