Friday, December 30, 2011

i miss uolss

ingat tak aku pernah hasut korang tukar kelas acc bila rasa macam bengapnya la belajar kat kelas sains. tapi sebab kita sayangkan cikgu norizan tak jadi. bio best kan time tu. bedah-bedah katak. i loike! haha.

ingat tak ramai yang anti aku sebab aku hasut korang tukar sekolah. wahh, rasa masa tu cam berjaya je plan nak tukar sekolah tu.

tapi ada macam-macam sebab kenapa kita tak jadi buat semua tu. salah satunya ayah aku la.

oleh kerana dia kaunselor, mestilah aku minta pendapat dia. dan jawapan dia tidak.

so, dengan semangat untuk buktikan melayu boleh, kita pun belajar dengan.. erkk, hard ke? boleh la jugak. tuisyen tak tinggal. hehe. sape lambat akan berderinglah telefon korang. best tak dengar suara aku yang merdu tu? haha. study group kat library. perpustakaan awam tu dah jadi port febret kita kan. kalau tak tahu buat addmaths memang siaplah am. aku msg n call dia sampailah siap semuanya. tu semua gara-gara takut dengan THP. kalau tak kita mesti datang awal-awal n tiru jawapan budak cina. ingat tak lagi kita terketar-ketar nak jumpa THP tanya soalan addmaths. tak siap buat addmaths kena denda berdiri dekat tapak perhimpunan. buat sampai siap. owhh, sungguh sadis bila atikah tak datang dan kepala aku je yang berwarna putih. malu siot! bila nampak ayah aku lalu mesti rasa macam nak nyorok. segannya! bila mus ngan nisa taknak pergi tuisyen bm dan sejarah, aku sanggup pergi rumah dowg. kita naik motr bertiga. hahaha. bestkan. bila nak balik segan gila.

bila melayu jadi minoriti, kita kuat bersatu. sebab kita nak tunjukkan kita boleh. betul tak?

aku jumpa video ni kat youtube. rasa dulu dah pernah tengok.




time ni tengah nak dekat spm kan. nampaklah am ngan paan n muiz rajin. haha. aku rindu kat korang. rindu kat tyka yang dah lama tak dengar kabo. dah jadi bini orang pon dia. hahaha. teringat macam mana kita menentang sekeras-kerasnya hubungan dia ngan pakwe dia dulu [skang dah jadi suami dia da pon].

'tyka, nanti kat U jumpa orang yang lagi bagus la'


tapi..


kalau dah jodoh tak ke mana. hmm, sekarang boleh jumpa mus je. hengout dengan dia. lepas ni am study kat shah alam. boleh la hengout bertiga pulak. :)

*manusia sentiasa rindu akan benda yang dah lepas. ke aku je yang rasa macam tu?

Shoutbox