Saturday, December 31, 2011

2011

apa je yang dah berlaku tahun ni?


  • habis matrix.
terasa macam dah lama je habis matrix ni. baru tahun ni rupanya. matrix, tempat yang penuh dengan air mata. dan gelak ketawa. macam-macam dugaan yang kita lalui bersama kan my roomates. dan yang pastinya muvie dan games adalah ubat yang paling mujarab bila habis jawab paper. walaupun tak habis exam lagi. haha. konon-konon tak nak fikir la pasal paper yang dah jawab tu. kat sini jugaklah belajar main tenis dengan kuzahier n squash dengan bukhari. 

to bukhari,
'weyh, roomate ko yang main sama-sama dengan kita tu satu U dengan aku.'

  • kerja

sepanjang 4 bulan aku cuti tu aku kerja kat kedai kasut. teringat masa mula-mula kerja dulu. mimpi kasut hampir tiap malam. fobia kot dengan kasut sebab kena lap semuanaya. hahaha. hmm, masa puasa pon still kerja lagi. yang paling best dapat kasut murah kalau beli dekat kedai tu.


  • masuk UPM
ingat lagi masa tu tengah lap kasut. punyalah sms MOHE sebab berdebar-debar dapat U mana. wahh, bila tahu dapat UPM terus senyum lebar. rasa macam nak gelak kuat-kuat sebab happy sangat. lepas tu sebok msg kawan tanya dapat mana. masa tu tak tahu lagi dapat course apa sebab dia tulis code course je. tapi hati dah agak dah dapat kaunseling. seronok bila hasya pon dapat U yang sama. mus pon. masa call mus tanya dia, aku terus menjerit sebab kitorang dapat UPM. tertunai jugakla hasrat mus nak sama U ngan aku.

kalau nak cerita semua memang tak habis. macam-macam berlaku. yang pastinya apa yang berlaku mesti ada hikmahnya. walaupun kadang-kadang rasa tak larat je nak hadapi dugaan yang datang tapi ALLAH dah pilih aku untuk melaluinya. I AM THE CHOSEN ONE :)

Shoutbox