Saturday, November 12, 2011

saya manusia biasa. mudah lupa.

isnin ni SPM.

adeq aku amek SPM tahun ni. gudluck epit!

tiba-tiba teringat time aku SPM dulu. air mata murah kot time tu. yela, abes SPM da kena pindah. sedey gila nak tinggalkan kawan-kawan aku yang havoc bagai nak mati tu. haha.

dan seperti yang korang sume tahu, aku memang sayang sangat life aku masa skola dulu. yg sweet+sour-bitter time=happy. huhu

best sangat time tu. dan semestinya lagi best sebab time tu ayah still ada. air mata da start mengalir.

bestnya la orang lain ada ayah. aku takde.

my other side say: untunglah ada mak. ada orang takde mak ngan ayah.



*Allah maha mengetahui segala-galanya. maafkan aku sbb meragui rancangan yang telah Kau atur sebelum aku lahir lagi. sesungguhnya aku seorang yang pelupa. lupa bahawa setiap yang berlaku ada hikmahnya. :'(




Shoutbox