Sunday, November 6, 2011

mereka tu LIMITED EDITION in the world!

tadi call MUIZ. one of my best friend till now. we are friend since primary school :)

muiz, azham, musfirah, ame n nisa.

paan n tyka pulak kenal dowg time f4 n f5. time tu jadi budak baru sama ngan aku =]

masa sekolah dulu, budak-budak ni la yang jadi LUNA hidup aku. almost everything i do with them. dan ada satu benda yang korang kena tahu..

mereka ni LIMITED EDITION!

sebab susah sangat nak jumpa orang yang macam mereka. sampai sekarang aku tak dapat jumpa orang macam mereka.

sempoi, tak cepat terasa, boleh cakap lepas, caring, suka tolong waktu susah, study together, sekepala.

aku bersyukurlah kenal mereka ni. family ktowg pon memang dah kenal family masing-masing. ayah aku pulak kaunselor. so memang data dowg sume dalam tangan ayah aku la. hehe c[:

seriously aku rindu kat dowg. kita dah jauhkan sekarang. yang paling jauh mestilah aku. sebab kowg sume still dok sekinchan. aku je yang terdampar kat muar.

dulu, sebelum spm habis.. aku nangis hampir tiap-tiap malam. sebab aku kena berpisah ngan kowg sume bila spm habis. ayah aku tahu aku sedih. dia lambatkan 2 minggu dari tarikh yang sepatutnya ktowg pindah. sedih bila ingat balik.

[kalaula aku tahu aku kena berpisah ngan ayah aku tak tahula apa yang akan aku buat]

hope we still friend till we all marry. haha


masa tak boleh berputar balik ke zaman dulu :'(

Shoutbox