Monday, November 7, 2011

hidup ini sekali je

aku selalu membandingkan hidup aku yang dulu dengan sekarang. dan tentunya membandingkan antara yang best hidup yang dulu dan betapa tak bestnya hidup aku yang sekarang. kadang-kadang aku terus lupa apa yang bestnya hidup sekarang sebab asyik nampak yang tak best je.

bagi aku..

hidup sekarang ni BOSAN!!

tapi..

bila difikir kembali, aku pernah je ketawa dengan hidup yang sekarang. maknanya hidup yang sekarang ni takdela teruk sangat. aku jumpa dengan mereka. yang menjadi gula, garam dan lada. yang mengajar aku erti hidup. yang membuatkan aku sedar manusia tu tak sama. hidup ni sekali je. jadi, aku takmo asyik tengok yang negatif je. positif sikit zahrah :)

"hye awak, saya bukan seorang yang baik. tapi kalau saya dah kawan dengan seseorang, saya akan cuba jadi kawan yang terbaik. sebab bukan senang nak jadi kawan saya c(:"

Shoutbox