Friday, July 1, 2011

kasut untuk MUSFIRAH HADI =]

haritu aku ada call mus, aku ckp aku nk belikn dia terompah. mesti dia ingat terompah yg kt masjid tu. haha


terompah masjid. ihsan pakcik google.



skang terompah da maju taw. da tak pesen cm kat masjid tu. bunyi dia pon tak ketak-ketuk. haha. comel la terompah kt kedai tu. masa first time kerja kat situ tengok terompah tu cm pelik je. ada ke orang nk beli? tiba-tiba aku pulak yang terjatuh hati kt terompah tu. tapi aku tak bole beli untuk diri sendiri disebabkan beberapa masalah teknikal. bukan sebab terompah tu tak cantek taw. 

ni la dia terompah tuu.. 



terompah yang cantek! kelas gitu. haha

hmm,mus kata dia nak wedges. oke! ni ada wedges yang cantek! terpikat aku! tapi tak taw la dia suka ke tak. hmm..


yang kiri tu ringan sikit. drpd yg kanan tu. tapi dua-dua aku suka!

tapi ni bukan yang latest taw. ni da sebulan kat kedai. yang paling latest yang ni.


the latest one. tapi aku tak suka sangat la dengan designnya.



mus kata taknak yang colourful. hmm, yang ni corak bunga-bunga ala-ala english style. aku rasa mus taknak. haha.

ada kasut tu tinggi sangat. mus tu dala tinggi. kalau pakai kasut tu sure tinggi gila. hantu galah pon kalah. haha.


kalah am kalau mus pakai kasut ni. haha


oke. tu jela untuk entry pasal kasut mus ni. aku tak taw lagi nak kasi yang mana satu. tunggu jela ye mus. t agak-agak ko dapat kasut lain ke harap ko suka. hahaha.

tu je nak share.

bubbye n assalamualaikum.


Shoutbox