Thursday, July 21, 2011

aku cuma takut..

there is no reason to be afraid! u can do it zahrah!

pada mulanya aku gembira sangat. dapat masuk u. dah tu dapat course yang sama macam ayah. masa tu senyum sampai ke telinga.

tapi..

tu semua sekejap je.

lepas tu aku nangis nangis dan nangis..

aku takut. macam-macam ada kat kepala aku sekarang.

"boleh ke aku bawak course ni nanti?"
"boleh ke aku jadi sehebat ayah?"
boleh ke aku jadi lagi hebat dari ayah?"
"boleh ke aku bimbing orang lain sedangkan diri sendiri tak mampu dibimbing?"
"boleh ke aku tabah?"

aku takut aku akan menangis lagi masa study. kang tiba-tiba orang ingat aku gila sebab nangis tanpa sebab. aku terlalu rindukan dia sekarang. dia dah tak de nak bagi nasihat. aku hanya mampu memujuk diri sendiri.

''big girl cannot cry. u are not childish anymore.''

*if u have ever lost someone very important to u, then u already know how it feels. and if u haven't, u cannot possibly imagine it.

Shoutbox