Tuesday, February 8, 2011

pengalaman pertama~


ske pulak mereka ni. hehe


aku ingt cuti rye cina ni nak dok umah. lepak2 ilangkn stress. hmm, HAMPEH! banjir pulak. bru tdo kt umah 1 malam sok pg nyer kne pindah g tmpat pemindahan owg yg umahnyer banjir. nk gne pkataan mangsa mcm kuang sesuai pulak. kn musibah 2 allah yg turunkan. so xde istilah manga sbb allah 2 bkn pemangsa. BTOL X?


askar pown terlibat sme dlm proses memindahkan pnduduk kmpung


iklan jap.. hehe


ok,sambung balek..
ingtkn sehari je dok c2 rpenyer lme. baju bwk brape helai je. buku + hmwork + assgment sume aku tinggal. aku pon 1. sengal gak. hehe. nseb baek abg aku balek umah. so, dye tolong aku amek buku2 aku tu. klu x.. hmm,xtaw ape nk jwb kt lecturer t. haha.. aku n family aku ditempatkn di sebuah skola cina. name skola 2 sjkc pei eng. waah.. dok di sne ibarat dok kt PALESTIN! huh.. maklumlaa.. rye cine kn. so, boom kebaboooom..


idop disne agaklaa menyeksakn. yelaa.. aku ni xske tmpt yg crowded2. rmai kowt owg kt c2. dlm 1000 ad kowt. 2 x tmbah ag ngan org mymar,indon n bangla. huhh. X SKE!

air plak xbrape nk ada. so, agak laa kn. cmne aku nk mandi ape sume. susah kowt. aku sanggup g masjid mandi kt c2. walaupon masjid 2 jauh skwet n terpaksa drive nk g sne, aku x kesah. janji xpayah nk berebut. tp time air banyak, aku mandi je kt skola 2. yela, ngabeh minyak je g jauh2. hehe.


kowgnk taw x? aku muntah2 time kt sne. punca nyer xdpt dikenalpasti. makcik aku kte mybe pasal cendawan yg aku mkn ptg 2. tobat kowt. fobia ngan cendawan. cendawan 2 one of my fav taw. huhu. makcik aku kte, cendawan 2 da xelok. da lunyai. hmmm, laen kali xyah la masak. kn daa susah ble rmai org saket.

hmmm, banyak kowt sebenarnye yg aku nk cter kt cni. tp sorry la
ae. bnyk hmwork laa. cuti ni xsmpat abeskn sume keje. sempat buat 2 je. untuk pengetahuan kowg, aku ni x ske blaja dlm keadaan bising. aku ske study sowg2. biasanyer klu kt umah atau kt mtrx ni biasanyer aku stay up. tdo dlu pas magrib then bgn laa pukul 11 ke pas2 stay up smpai pg. hehe. itu cara aku. laen owg laen cara.


ok laa.. t klu aku rajin aku post new entry pasal banjir ag ae. =]


jom tgk pic~



me casa~ adeq aku ngah nk msk umah amek brng. umah aku cm kt tgh utan kn?



ni la tmpat tinggal aku skang. KG UJUNG TAMBAK~



Shoutbox