Friday, November 19, 2010

raya qurban~

raya lagi..
means CUTI LAA~ hehe

raya haji taun ni ad 3 org ikot aku balek umah. AMAL,SYAZA n SYAKIRAH~
sukenyer dowg ikot balek.. hehe

sampai je umah nenek aku da kowl 6 lebih. yela,kuliah abes kowl 4 tp abg aku amek lambat skwet. xpelaa cz aku dpt maen game PLANT vs ZOMBIE. suka sangat (>.<)

time aku sampai tu kebetulan pulak nenek aku ngah anyam ketupat. amal mmg terer la wat ketupat ni. walaupun ketupatnyer xsme cm yg nenek aku wat. amal wat ketupat sate tp nenek aku wat ketupat bawang. SYAZA lak blaja kejap je blaja da pndai. JELES NI :[
aku ngan SYAKIRAH je yg terkial-kial nk wat. huhu.. sedey :(

then,malam tu ktowg wat sate lak. BEST maen cucuk-cucuk sate~ hehe
NASEB BAEK dowg ad. klu x ak da cabut dlu da cz boring dok kt c2 wat bende yg sme. X SKE!
settle sume keje tu dalam kowl 12 mlm lbh. penat tp x kisahlaa (^^,)

pg ktowg tengok lembu kne sembelih. ala,sembilihnyer kt dpn mah nenek aku je. klu dowg xde sumpah aku xtgk. SEGAN kowt!! hehe

oleh kerana ktowg cuti sehari je,ptg tu ktowg sume da kne balek KMJ. abg aku anta. huhu~ sedey je cuti kejap.

papepon thanks kowg cz wat raye qorban ni lebih best~ (",)

*erk,weyh kowg.. kte lupe amek pic sme2 la ==!

Shoutbox