Tuesday, November 9, 2010

kanan & kiri


antara kanan & kiri mne 1 yg patot aku pilih? ==?
masalah dlm membuat keputusan.. hmm ~

waa,cmne ni? ni 2nd decision yg aku kne wat dlm idop aku! 1st mse aku kne pk nk msk mtrx ke u. tp time 2 ati aku 70% mmg kt mtrx.. so,of coz la ak ad kt cni.. KMJ~

mst kowg pelik bin ajaib kn.. ak kn da besa. tipu la ni 2nd decision yg aku kne wat dlm idop aku! ye,aku x tipu! tp xbermakana sblm ni parents aku yg tentukn idop aku. kalau kowg pk cm 2 totally u're wrong! TIDAK SAMA SEKALI!

mcm yg kowg taw,b4 this semua kptsn yg aku nk wat aku akn rujuk kt ayah aku dlu. then dye akan terangkn sumenye kt aku. bg aku nmpak skewt jln yg harus aku pilih then baru wat kptsn. mmg sgla kptsn 2 aku yg wat sndiri tp dgn bntuan ayah aku.

skang,ayah da xde nk ckp cm2 ag. skang,kne pk sndiri baik buruk sesuatu bnda 2 sblm keputusan diambil. da xde spe nk gtaw aku da. hmm~

mmg btol aku still ada mak. tp mak lain. xsme. bkn aku nk ckp mak aku x best. TIDAK! cuma fikiran seorang ibu dan ayah adalah berbeza. aku rse kowg sebagai anak mst taw kn.

aku ada tnya best fwens aku. 2 org. 1 boy & 1 girl. 1 kte ye & 1 kte x. lg la aku bertambah pening.. hurhh... ==!


ayah,kte da besar. xsangka kte da jd matang..
anak ayah da jd dewasa.. :)

Shoutbox