Saturday, November 20, 2010

i'm sorry~


td mak ajak maen badminton. aku pula mencipta alasan~ i'm sorry.
bukan tak mahu tp bayangan ayah masih ada.

sebelum ayah meninggal,dye ada belikan aky raket badminton. kami maen bersama. teringat wajah ayah. gembira sangat maen dgn aku.

ayah: maen pelan2 ye. xmo la maen laju2.
aku: ok~

tiba2 ayah smash!

aku: ayah,mane aci! td kte maen slow2
ayah: haha. ayah menang!

aku rindu sangat saat tu. aku nak maen lagi ngan ayah.

maaf mak. kte x berani lagi maen badminton. bagi kte masa. kte rndu sgt kt ayah. kte takot t kte nangis mse maen badminton. kte xmo mak nampak. t mak sedey. sorry mak.

ayah,kte taw ayah xmungkin hidup kembali. sekarang kte cuma ada kenangan dengan ayah je. tp maafkan kte sbb kte da ter "delete" hampir semua masa lalu kte. doakan kte kuat ayah.

Shoutbox