Thursday, November 14, 2013

them :)

assalamualaikum..

aku tahu raya dah lama habis.. tapi aku nak jugak update entry pasal raya aidil fitri haritu. heeee :p

raya tahun ni agak lain sikit. ni 1st time aku pergi sekinchan naik bas. okay. takdelah direct bas tu sampai kat sekinchan. aku naik bas sampai klang je. sampai klang, muiz dengan zahirin amek. tapi.. muiz dengan zahirin amek aku lambat. dahla masa tu dah pukul 1 pagi.. aku tinggal sensorang kat stesen bas tu dengan pakcik teksi. takut gila kot. nak hilangkan rasa takut, aku pon mesej la mus. konon-konon nak buat luahan perasaan lah. tapi mus pulak tak caya dorang tak sampai lagi. haihhhh... haru je rasanya. hahahahaha

tapi.. apa-apa pun.. aku selamat sampai kat rumah mus pukul 3 pagi. weyhh.. tengs sebab amek aku. tengs tengs tengs muiz n zahirin :)

plan nak pergi beraya rumah cikgu terpaksa dibatalkan sebab semua cikgu ada kelas ganti hari tu. maka, kerja aku dengan mus adalah dok lepak gosip jela. hmmm.. dah lama tak tengok sawah padi.. petang tu kami naik motor sama-sama pergi tengoh sawah padi walaupun padi takde. orang baru nak tanam. heee..

seriyes masa tu aku teringat time kita sekolah dulu. bila kita pergi rumah atika, bila kita pergi tuisyen sama-sama, bila kita naik motor bertiga. seriyes aku rindu sangat masa kita sekolah dulu. (tiba-tiba rasa macam nak nangis)

masa hari ahad, bila semua ada.. semua orang.. ehh, kebanyakkan orang terkejut sebab aku ada. yelah.. rumah aku bukan lagi kat taman sekinchan jaya macam dulu. rumah aku dah dekat muar, johor. for sure orang tak jangka aku ada kat sekinchan. ahad.. seharian kita pergi beraya. tangkap gambar bagai nak gila. heee.. itu pengalaman. seriyes aku tak tipu, masa kat sekolah dulu aku lebih rapat dengan mus, nisa ngan tyka je. tapi hari tu.. bila ada neneng, rina, sasa, pektong, dayah, meera, ogy.. rasa macam.. hahahahahaha. gelak je memanjang. hahahaha. mungkin kita tak berpeluang untuk kenal dengan rapat masa kat sekolah dulu.. tapi tak terlambat lagi kan untuk aku kenal korang :)

okay. ni pic yang zahirin amek guna DSLR dia. hahaha. sumpah lawak bila sasa nak tangkap gambar guna camera zahirin tiba-tiba tak boleh sebab bateri habis. penat kami senyum sampai ke telinga tiba-tiba.. ehh.. kenapa tak boleh ni? hee.. pengalaman. korang mungkin tak faham apa yang aku cuba nak sampaikan sebab korang takde kat situ masa tu :)

















okbye. tu je. yang lain biar simpan dalam memori :)
aku nak tido. gudnite and assalamualaikum :D



Shoutbox