Sunday, November 17, 2013

sembang kencang punya!

assalamualaikum :)

topik hari ni sambung belajar.

aku grad degree nanti masa umur aku 23 tahun. hmm.. kalau ikutkan hati aku nak dapatkan ph.D sebelum umur aku 30 tahun. tapi.. aku nak kerja. cari duit kasi mak dulu baru sambung belajar balik. lagipun Dr. Nani kata.. kalau nak sambung master, biar ada pengalaman dulu. makanya, aku nak kerja setahun dulu then baru sambung balajar balik.

ada la sorang dua nak buat cmni. doakan la semoga kami dapat sambung sama-sama nanti. heee :p

tempat nak sambung: kalau ikutkan hati, mestilah aku nak pergi US. sumpah tak tipu! rasa macam nak kumpul duit banyak-banyak pergi study kat sana. tapi kan.. kalau tak dapat ergi US, kat UPM pon okay. aku bangga sebenarnya belajar kat sini. bangga sebab berguru dengan orang-orang yang hebat dan pakar dalam bidang kaunseling ni. dulu masa kat sekolah selalu buat inventori minat kerjaya Sidek. sekanag belajar sendiri dengan Dr. Sidek Noah. masa kat sekolah dulu aku bayangkan muka Dr. Sidek ada misai, kulit hitam manis. tiba-tiba tengok face to face ermmm.. jauh berbeza. Dr. Sidek putih, pastu takde misai pun macam dalam imaginasi aku. hahaha.

kalau master buat kat malaysia, aku harap sangat aku boleh buat Ph.D dekat US. hmmm.. kita hanya merancang tapi Allah yang tentukan :)

okbye. tu je nak merapu meraban. nanti-nanti aku update lagi. gambar takde. tak syiok pulak kalau nak update pasal tg. malim, tempat aku dibesarkan selama 4 tahun.. heee :p

assalamualaikum :)



Shoutbox