Saturday, December 22, 2012

sambung cerita kurun yang lepas.

assalamualaikum.

aku dah janji kat diri sendiri nak update blog bila esaimen siap. yeah akhirnya siap ^^, wajibla siap. sebab kelas untuk sem ni dah habis. tapi sem ni aku takde la rushing sangat buat esaimen sebab ada orang asyik dok ingatkan aku suruh buat. tengs awak. saya tahu awak sayang saya sebab tu awak asyik marah saya.

ehemm. kawan perempuan aku yang ingatkan aku suruh siapkan esaimen. wahh. kira best jugak buat awal-awal. hehe.

okayy. aku nak sambung cerita pasal debat tu.

yeah! aku berjaya jugak cakap. hmm, kalau nak dicompare kan masa hari first berlatih tu, memang okay sikit la masa hari first tu. dan kami menang. hehe. sedikit sebanyak confident level aku naik la sikit. nak tahu tak, kami lawan sampai ke quarter final. waaahh. sebenarnya tak jangka pun. last game kami adalah game pertembungan adik lawan abang. wahaha. KC A lawan KC B. hmm, haru kan. tapi yang pasti KC tetap akan ke final. dan itu memang jadi kenyataan :))


nampak mcm muka educatedtak? wahahaha. 

 gerun lawan ngan dorang. nampak tak teamwork dorang.

 bila ketua pembangkang berdiri..

dan keputusan debat kali ni mesti KC A menang. kalau tak mesti kami yang pergi ke final. #berangan. wahahaha. tapi ini memang sumpah osem moment. kau hade? takde kan. aku rasa macam bertuah sangat join debat. dapat macam-macam ilmu yang aku sendiri tak jangka. memang best la. 

tengs korang sebab jadi sebahagian daripada kaler kehidupan aku. walaupun aku tak tahu pape korang terima aku. wahh.. penerimaan tanpa syarat sangat. haha. terharu aku. sobsob :')

okay. tu je nak tulis. bubbye korang. assalamualaikum :)

  
 

Shoutbox