Saturday, May 18, 2013

shine your way :)

assalamualaikum :)

aku ada masalah. masalah keyakinan diri. tapi.. aku jumpa mereka dan kongsi dengan mereka. hmm.. mungkin dorang nampak aku ni macam menolak je apa yang dorang kata. tapi.. balik tu aku muhasabah diri balik. hmm.. betul jugak apa yang dorang cakap. aku ada banyak kelebihan lain. kenapa nak rasa teruk kalau hanya ada satu atau dua perkara je yang aku tak berapa nak kuasai?

jangan kerana kau ada 1 kelemahan, kau lupa semua kelebihan yang kau ada.

itu salah satu benda yang aku belajar. yup, u make me realize something. mana ada manusia yang sempurna. mungkin sebab aku selalu nak jadi yang terbaik, sebab tu aku jadi macam ni.

terima kasih sebab buat saya tersedar. buat saya tersedar yang saya sebenarnya tak teruk. hanya saya saje yang fikir macam tu :)

owhh. btw hari ni ada tournament futsal. wish me luck :)

okbye. nak siap-siap g main futsal:)


lagu ni macam sesuai je untuk cerita aku. luv it!

Shoutbox