Wednesday, June 6, 2012

M.E.L.A.K.A

kami memang suka jalan-jalan. dulu, masa tiap kali balek kampung, mesti kitorang suruh ayah berenti dekat melaka. alasannya.. 'ayah, kita ni harap je lalu kat melaka tu. tapi singgahnya tak pon. nak nengok a famosa'.

budak-budak sangat. maklumla. kami kecik lagi. ayah.. kadang-kadang layan je kami ni. memang masuk melaka tu tapi tak berenti pon kat a famosa tu. yela, cuti skolah kan. mana ada parking. crowded pulak tu. berenti jugak la. tapi bukan dekat bandar hilir. bandar hulu kot. hikhik. ayah cakap, nanti dah besar pergi sendiri. bukan setakat melaka, perlis,sabah, sarawak pon boleh.

sampai la umur aku 20 tahun, barulah aku jejak kaki kat kota a famosa tu. bukannya ada apa pun kat situ. cuma, nak tengok betul ke apa yang ada kat buku sejarah tu je :)

kiranya impian aku dah tercapai la ni. hehe :p

cuti study week bukanla study tapi balek kampung dan masa aku sangatlah pack dengan macam-macam hal. sampai nak balek upm pon kena postpone. hehe. hmm, nak cerita semua. memang tak muat la. tapi apa yang aku mampu tulis, di setiap gambar ada ceritanya :)

 





aina's fwens

me + siblings



-teringat dekat ayah. kalau dia masih ada.. mesti best. tapi.. we must letting go someone we love right :')





Shoutbox