Tuesday, March 20, 2012

fasa baru.

sekarang dah genap la umur aku 20 tahun. hmm, terasa kejap masa berlalu. dah 20 tahun rupanya aku hidup kat bumi ALLAh ni. alhamdulillah, ALLAH masih sayangkan aku. DIA masih beri aku peluang untuk hidup.

kalau tahun lepas aku di KMJ, tahun ni aku di UPM. grand tak sambut birthday kat hotel? haha. dari pagi sampai la malam aku berkampug dekat Equotorial Hotel Bangi-Putrajaya. rugi je free call yang maxis kasi. yela, dah duduk kat dalam dewan, segan pulak aku nak call orang. kang semua orang pandang aku. haha. *perasan :P

okayla. berdosa kan tipu orang. sebenarnya aku bukan celeb birthday aku kat situ. MMMR buat kat situ. aku ni jadi ajk. so, kena la datang awal. MMMR = Majlis Makan Malam Rasmi. event ni dibuat sebab nak meraikan akak-akak n abang-abang final year. hmm, aku ni tak tahu la sempat ke tak nak join majlis ni 3 tahun lagi.

walaupun semalam penat sangat tapi pengalaman yang dapat tu memang berbaloi. pengalaman merupakan cikgu yang terbaik kan :)


erk, memang tak sah la kalau xde pic kan. hehe














Shoutbox